Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Ο Τάσος Κανταράς για τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης

"Χτές πραγματοποιήθηκε στον Οργανισμό Λιμένος Θεσ/νικης, επίσκεψη αντιπροσωπείας της ΛΑΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ στην οποία συμμετείχανε ο Δημήτρης Στρατούλης και πολλά στελέχη της ΛΑΕ Θεσ/νικης. Με την ευκαιρία της συνάντησης, μου δόθηκε η δυνατότητα να αποχαιρετήσω και ουσιαστικά την Διοίκηση του ΟΛΘ Α.Ε
και τους εκπροσώπους των εργαζομένων(πολλοί απο τους οποίους απουσίαζαν στην Αθήνα λόγω της εκδίκασης της προσφυγής τους στο ΣΤΕ). Τυπικά αποχώρησα απο τη θέση του Αντιπροέδρου του ΟΛΘ Α.Ε, είκοσι μέρες πριν τις εκλογές. Ουσιαστικά απο την υπογραφή του τρίτου μνημονίου και την δρομολόγηση ιδιωτικοποίησης του δεύτερου λιμανιού της χώρας. Εξάλλου θυμούνται οι εργαζόμενοι, πως την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων αυτής της Διοίκησης (13/5/2015), η οποία είχε εντολή να υπερασπίσει τον δημόσιο χαρακτήρα του Οργανισμού, προσωπικά δήλωσα πως η θέση μου μετά απο 32 χρόνια εργαζόμενος και συνδικαλιστής, ήτανε με τη δικιά τους μεριά! Και αυτό έπραξα. Έμεινα συνεπής με όσα υπερασπίστηκα στη ζωή μου, στη δουλειά μου, στο συνδικάτο μου, στην Αριστερά. Το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω, ήτανε η αποχώρηση μου. Το μέγιστο που μπορούμε να κάνουμε όμως όλοι μας, είναι να αγωνισθούμε να μην πραγματοποιηθεί αυτό το έγκλημα κατά των εργαζομένων, της πόλης, της Μακεδονίας, της πατρίδας. Το μεγάλο Λιμάνι της Μακεδονίας αποκτήθηκε με αγώνες πριν 100 και πανω χρόνια. Με αγώνες μπορούμε να το κρατήσουμε και σήμερα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: