Το μάθημα των Εικαστικών δεν είναι μονότονο, έχει διάφορες ενότητες που προκαλoύν το ενδιαφέρον των παιδιών.
Το σχέδιο, η ζωγραφική, η διακοσμητική, η γραφιστική, η κατασκευή, η μακέτα, η πηλοπλαστική, η χειροτεχνία, τα στένσιλ, τα τυπώματα, τα κολάζ, οι ξύλινες μικροκατασκευές, οι κούκλες με υφάσματα, οι ευχητήριες κάρτες, η αφίσα, οι εικονογραφήσεις, η σκιτσογραφία, οι σκηνογραφικές δημιουργίες για θέατρο, η φωτογραφία, είναι ένας ανοιχτός κόσμος δημιουργίας για τους μαθητές. Κάθε παιδί είναι μοναδικό και κάθε έργο του ή προσπάθεια σημαντική. Η συνεργατική μάθηση, η αυτενέργεια των μαθητών σε αντιδιαστολή με τον αυτοματισμό και την τυποποίηση, η βιωματική μάθηση – η άλλη πνοή στο σχολείο – θα πρέπει να κυριαρχήσουν στα σχολεία. Μέσω βιωματικής μάθησης πιστεύω πως έχουμε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, μένει η γνώση στα παιδιά και μπορούν να καλλιεργηθούν και ως δημιουργοί και ως φιλότεχνοι θεατές….διαβάστε περισσότερα εδώ: Μαζί με το λόγο και το έργο…
Περισσότερα
Το σχέδιο, η ζωγραφική, η διακοσμητική, η γραφιστική, η κατασκευή, η μακέτα, η πηλοπλαστική, η χειροτεχνία, τα στένσιλ, τα τυπώματα, τα κολάζ, οι ξύλινες μικροκατασκευές, οι κούκλες με υφάσματα, οι ευχητήριες κάρτες, η αφίσα, οι εικονογραφήσεις, η σκιτσογραφία, οι σκηνογραφικές δημιουργίες για θέατρο, η φωτογραφία, είναι ένας ανοιχτός κόσμος δημιουργίας για τους μαθητές. Κάθε παιδί είναι μοναδικό και κάθε έργο του ή προσπάθεια σημαντική. Η συνεργατική μάθηση, η αυτενέργεια των μαθητών σε αντιδιαστολή με τον αυτοματισμό και την τυποποίηση, η βιωματική μάθηση – η άλλη πνοή στο σχολείο – θα πρέπει να κυριαρχήσουν στα σχολεία. Μέσω βιωματικής μάθησης πιστεύω πως έχουμε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, μένει η γνώση στα παιδιά και μπορούν να καλλιεργηθούν και ως δημιουργοί και ως φιλότεχνοι θεατές….διαβάστε περισσότερα εδώ: Μαζί με το λόγο και το έργο…
Περισσότερα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου