Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Για να γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας


                                                                                                                                                                       Γιατί στους τυφώνες δίνονται γυναικεία ονόματα;

 


Γιατί έρχονται θερμοί και υγροί και φεύγουν με σπίτια και αυτοκίνητα.



Ασπιρίνες


Ο σύζυγος έρχεται στην κρεβατοκάμαρα κρατώντας ένα ποτήρι και δύο ασπιρίνες.
- "Να, πάρε αυτά τα χάπια για τον πονοκέφαλό σου αγάπη μου", λέει στην σύζυγο.
- "
Πονοκέφαλο; Μα δεν έχω πονοκέφαλο!", απάντησε αυτή.

Κι αυτός:

Αχαααααα…



Καλλιτέχνης



Ένας καλλιτέχνης ρωτά τον ιδιοκτήτη της Γκαλερί, αν έχει υπάρξει κάποιο ενδιαφέρον για τα έργα του που εκτίθενται εκείνη την περίοδο εκεί.
«Έχω καλά και κακά νέα» του απαντάει αυτός.
 «Τα καλά νέα είναι ότι ένας κύριος ζήτησε τη συμβουλή μου αν η τιμή έργων σου θα αυξηθεί μετά τον θάνατό σου. Όταν τον διαβεβαίωσα ότι θα διπλασιαστούν τουλάχιστον, έσπευσε και αγόρασε και του δεκαπέντε πίνακές σου»! 
«Αυτό είναι υπέροχο», ξεφωνίζει χαρούμενος ο ζωγράφος. 
Αμέσως μετά, συνέρχεται και σκεπτικός ρωτάει: «Και ποια είναι τα κακά νέα»;
 «Ο κύριος αυτός, ήταν ο Γιατρός σου»!


Θανατική ποινή


Ο Θεός βλέποντας πως ο κόσμος έχει βυθιστεί ακόμη μια φορά στην αμαρτία και πως οδεύει προς την καταστροφή αποφασίζει να ξαναστείλει για άλλη μια φορά το Χριστό στη γη να σώσει τον άνθρωπο. Γεννιέται που λέτε και πάλι ο Χριστός και ξαναρχίζει το σωτήριο έργο Του. 
Περνάν 10 χρόνια, 20 χρόνια, 30 χρόνια, 40 χρόνια, 50 χρόνια ο Θεός αρχίζει ν ανησυχεί.
- Μα καλά, την άλλη φορά έμεινε στη γη 33 χρόνια, τι κάθεται και κάνει 50 χρόνια και δεν έχει γυρίσει ακόμα;
Φωνάζει λοιπόν:
- Γιεεεεεεεεεεεε Μου πού είσαι;
- Εδώ είμαι Πατέρα!
- Γιατί δεν έχεις επιστρέψει;
- Μα δεν το ξέρεις Πατέρα; Όλα τα πολιτισμένα κράτη έχουν αντικαταστήσει τη θανατική ποινή με ισόβια.

 ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: