Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Του έλειπαν μόνο 10 ευρώ


    Δύο αλλοδαποί φίλοι, που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά από τότε που ήρθαν στην Ελλάδα συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.
    Ο πρώτος ντυμένος εντελώς διαφορετικά, κατεβαίνει από ένα αυτοκίνητο.
    Ο δεύτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του:
- Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλειά κάνεις και τα οικονομάς;- Ζητιανεύω στο δρόμο.
- Και βγάζεις τόσα πολλά;- Ναι σου λέω, δοκίμασε το και εσύ και θα δεις.
     Μετά από κάνα δυο μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
- Με κορόιδεψες, δύο μέρες ζητιανεύω στο δρόμο και μάζεψα μόνο 1 ευρώ και ας είχα γράψει στην επιγραφή που κρατούσα ότι η γυναίκα μου είναι άρρωστη και ότι τα τρία μου παιδιά πεινάνε. - Κοίτα εγώ τι μάζεψα μέσα σε δύο μέρες;
    Και του ανοίγει μια τσάντα γεμάτη δεκάευρα.
- Δεν είναι δυνατόν, τι έγραφες στην επιγραφή; 
- Μου λείπουν μόνο 10 ευρώ για να επιστρέψω στην πατρίδα μου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: