Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Ελλείψεις εκπαιδευτικών στα Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ της Π.Ε. Χαλκιδικής


 ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ  της Κ.Ο.  του  Κ.Κ.Ε.
Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Παρά το γεγονός ότι η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό.
Παρά τις προσπάθειες της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ να πείσει για την κανονικότητα στην εκπαίδευση, εντοπίζονται μεγάλες ελλείψεις καθηγητών στα σχολεία της χώρας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων.
Χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα των Γυμνάσιων, Λυκείων και των ΕΠΑΛ της Π.Ε. Χαλκιδικής, όπου οι ελλείψεις ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε σχολεία της περιοχής σύμφωνα με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περιγράφονται ως εξής:
Φιλόλογοι: ΓΕΛ Συκιάς, ΓΕΛ Ν. Μουδανιών, ΓΕΛ Κασσάνδρας, ΕΕΚ Ποτίδαιας
Μαθηματικοί: ΓΕΛ Συκιάς, ΓΕΛ Αγ. Νικολάου, ΓΕΛ Αρναίας, ΓΕΛ Ν. Τρίλιας, ΓΕΛ Ν. Μαρμαρά, ΓΕΛ Πευκοχωρίου, Γυμνάσιο Ν. Φώκαιας, Γυμνάσιο Ν.Μαρμαρά, ΓΕΛ Πολυγύρου, Γυμνάσιο Αγ. Νικολάου
Φυσικοί-Χημικοί: ΓΕΛ Αγ. Νικολάου, ΓΕΛ Ν. Τρίγλιας, ΓΕΛ Πολυγύρου, Γυμνάσιο Κασσάνδρας, Γυμνάσιο Γαλάτιστας.
Βιολόγοι: ΓΕΛ Κασσάνδρας, ΓΕΛ Ν. Μαρμαρά,
Καθηγητές Γερμανικών: Γυμνάσιο Συκιάς
Γυμναστές: Γυμνάσιο Ιερισσού
Καθηγητές καλλιτεχνικών– μουσικής: ΕΕΚ Ποτίδαιας.
Καθηγητές τεχνολογίας: Γυμνάσιο Ιερισσού.
ΕΠΑΛ Μηχανολόγοι: ΕΠΑΛ Αρναίας, ΕΠΑΛ Κασσάνδρας.
ΕΠΑΛ Ηλεκτρολόγοι: ΕΠΑΛ Αρναίας, ΕΠΑΛ Πολυγύρου.
ΕΠΑΛ Νοσηλευτές: ΕΠΑΛ Αρναίας
Η περίπτωση των προαναφερόμενων σχολείων αναδεικνύει σε όλη της την οξύτητα την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία της χώρας. Η πολιτική που έχουν ακολουθήσει όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και συγκυβερνήσεις και συνεχίζει η σημερινή συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ δεν εξασφαλίζει ακόμα και στοιχειώδεις προϋποθέσεις για τη λειτουργία της δημόσιας παιδείας. 

Σύμφωνα με τα παραπάνω ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός ποια μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση ώστε:
Να καλυφθούν άμεσα τα κενά στα Γυμνάσια, στα Λύκεια και στα ΕΠΑΛ της Π.Ε. Χαλκιδικής με μόνιμο προσωπικό εκπαιδευτικών.

Ο βουλευτής
Γιάννης Δελής

Δεν υπάρχουν σχόλια: