Μέχρι αργά το βράδυ ασφαλτοστρωνόταν το τμήμα από το 37,1 χλμ μέχρι το 37,5 χλμ της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Γαλάτιστας, Είναι το τμήμα λίγο πριν τον δυτικό κόμβο εισόδου στη Γαλάτιστα.
Όντως είχε προβλήματα αυτό το τμήμα και πράγματι χρειαζότανε βελτίωση. Με την βελτίωση αυτή να υποθέσουμε πως το τμήμα από το σημείο αυτό και μέχρι την ευθεία της Αγίας Αναστασίας, που προβλέπεται να γίνει από άλλο πρόγραμμα, πηγαίνει στις .....Ελληνικές Καλένδες;;;
Πάντως από το "ολότελα καλή κι η Παναγιώτενα"
Στο σημείο αυτό υπάρχει ένα γεφυράκι που δεν φαίνεται καθόλου. και όταν στο σημείο αυτό ανταμώνουν δυο αυτοκίνητα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος κάποιο να πέσει στο παρακείμενο χωράφι. Στο παρελθόν 4 αυτοκίνητα πέσανε και ευτυχώς δεν είχαμε θρηνήσει θύματα. Είχαμε όμως μεγάλες υλικές ζημιές.
Ευτυχώς που στο σημείο αυτό από τη μία πλευρά υπάρχει αγριοσυκιά και από την άλλη αγκορτσιά και παλιούρια και άλλα δεντράκια και από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο που πρασινίζουν σε προειδοποιούν ότι κάτι συμβαίνει και έτσι αποφεύγονται τα συχνά ατυχήματα.
Αυτό το είχαμε αναφέρει στον τότε, αλλά και νυν, Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής.
Καλό είναι τώρα που θα γίνει η διαγράμμιση να μπουν προστατευτικές μπάρες - δυο μέτρα όλο κι όλο χρειάζονται- έτσι ώστε να αποφύγουμε και μελλοντικά ατυχήματα.
Στις φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα το στένωμα του δρόμου.
Παρόμοιο γεφυράκι και με τα ίδια προβλήματα υπάρχει και 2 χλμ πριν από τη Γαλάτιστα ,μερικά μέτρα από το "ΠΙΤΡΕΝΙΟ ΓΙΟΦΥΡ΄", όπου στο παρελθόν είχαν πέσει και εκεί αυτοκίνητα.
Ελπίζουμε να χρειαστεί να θρηνήσουμε και θύματα για να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι.
Πριν από πολλά χρόνια στο 37χλμ είχαν τοποθετηθεί αισθητήρες στην άσφαλτο για να καταγράφεται η κίνηση των οχημάτων σε πίνακα που υπήρχε στην τότε Νομαρχία Χαλκιδικής.
Από την "πολύ καλή" κατασκευή κάθε λίγο και λιγάκι χαλούσε μια και οι αισθητήρες τοποθετούνταν σχεδόν επιφανειακά και χαλούσαν από τα βαριά οχήματα. Μετά την προ διετίας περίπου βελτίωση του δρόμου στο σημείο αυτό δεν επανατοποθετήθηκαν.
Όντως είχε προβλήματα αυτό το τμήμα και πράγματι χρειαζότανε βελτίωση. Με την βελτίωση αυτή να υποθέσουμε πως το τμήμα από το σημείο αυτό και μέχρι την ευθεία της Αγίας Αναστασίας, που προβλέπεται να γίνει από άλλο πρόγραμμα, πηγαίνει στις .....Ελληνικές Καλένδες;;;
Πάντως από το "ολότελα καλή κι η Παναγιώτενα"
Στο σημείο αυτό υπάρχει ένα γεφυράκι που δεν φαίνεται καθόλου. και όταν στο σημείο αυτό ανταμώνουν δυο αυτοκίνητα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος κάποιο να πέσει στο παρακείμενο χωράφι. Στο παρελθόν 4 αυτοκίνητα πέσανε και ευτυχώς δεν είχαμε θρηνήσει θύματα. Είχαμε όμως μεγάλες υλικές ζημιές.
Ευτυχώς που στο σημείο αυτό από τη μία πλευρά υπάρχει αγριοσυκιά και από την άλλη αγκορτσιά και παλιούρια και άλλα δεντράκια και από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο που πρασινίζουν σε προειδοποιούν ότι κάτι συμβαίνει και έτσι αποφεύγονται τα συχνά ατυχήματα.
Αυτό το είχαμε αναφέρει στον τότε, αλλά και νυν, Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής.
Καλό είναι τώρα που θα γίνει η διαγράμμιση να μπουν προστατευτικές μπάρες - δυο μέτρα όλο κι όλο χρειάζονται- έτσι ώστε να αποφύγουμε και μελλοντικά ατυχήματα.
Στις φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα το στένωμα του δρόμου.
Παρόμοιο γεφυράκι και με τα ίδια προβλήματα υπάρχει και 2 χλμ πριν από τη Γαλάτιστα ,μερικά μέτρα από το "ΠΙΤΡΕΝΙΟ ΓΙΟΦΥΡ΄", όπου στο παρελθόν είχαν πέσει και εκεί αυτοκίνητα.
Ελπίζουμε να χρειαστεί να θρηνήσουμε και θύματα για να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι.
Πριν από πολλά χρόνια στο 37χλμ είχαν τοποθετηθεί αισθητήρες στην άσφαλτο για να καταγράφεται η κίνηση των οχημάτων σε πίνακα που υπήρχε στην τότε Νομαρχία Χαλκιδικής.
Εδώ φαίνεται καθαρά ο μηχανισμός και η παροχή ρεύματος. Αλήθεια ακόμα πληρώνουν τα πάγια στη ΔΕΗ; |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου