Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Το σεξ στην Αφρική

C'est la surtout dernière φράση qu'i faut retenir!
 Οι τελευταίες φράσεις τα λένε όλα!
Un homme τηλεφωνήσει σε ένα sa Maman:
Ένας νέος τηλεφωνεί στη μητέρα του

  
Le Fils : Maman, J'ai le SIDA.
Μαμά, έχω έϊτζ

La Maman 
  
Ne Reviens pas à la maison, mon fils.
Μην ξανάρθεις στο σπίτι αγόρι μου

Le Fils : Pourquoi pas, Maman;
Γιατί μαμά;

La Maman : Si tu Reviens a la maison, tu vas contaminer ta femme.
Αν ξανάρθεις στο σπίτι, θα κολλήσεις τη γυναίκα σου

Ta femme va transmettre la maladie à ton Frère,
Η γυναίκα σου θα κολλήσει την αρρώστια στον αδελφό σου,

Ton Frère à notre bonne,
Ο αδελφός σου στην υπηρέτρια,

Notre bonne έναν τόνο Pere,
Η υπηρέτρια στον πατέρα σου,

Ton Père à ma soeur,
Ο πατέρας σου στην αδελφή μου,

Ma Sœur à son mari,
Η αδελφή μου στον άνδρα της,

Lui à moi, 
Αυτός σ 'εμένα,

Moi au jardinier,
Εγώ στον κηπουρό,

Le jardinier à ta s œ ur .
Ο κηπουρός στην αδελφή σου,

Et si ta Sœur attrape le SIDA ......
Κι αν η αδελφή σου κολλήσει έϊτζ ...

alors ΤΟΥΤ le village sera Contamine!
τότε θα κολλήσει ΟΛΟ το χωριό!
  

Donc au nom de Dieu,
Επομένως, για όνομα του Θεού,
Sauve ΤΑ FAMILLE VILLAGE ΤΟΝ ET
ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ,
ET NE REVIENS PAS A LA MAISON,
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ,
VA Plutot EN FRANCE TE FAIRE SOIGNER,
ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙΣ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: