Σάββατο 18 Μαΐου 2013

ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ …ΕΦΥΓΑΝ ΝΩΡΙΣ



Είναι φράσεις που μέχρι πριν τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά , για να περιγράψουμε εικόνες και καταστάσεις της καθημερινότητάς μας. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί από το φρασεολόγιό μας, λίγο πριν εξαφανιστούμε και εμείς.  Ο κατάλογος που  ακολουθεί μπορεί άνετα να εμπλουτιστεί, από την  πλούσια εμπειρία  του καθενός. Εικόνες και καταστάσεις που έπαψαν να υπαρχουν, φράσεις που απέδρασαν από τις συζητήσεις μαs

  - Που να βρεις τέτοια ώρα ταξί.
 - Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.
 - Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.
- Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.
- Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.
Γέμισα την δεξαμενή πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.
 - Σήμερα στην δουλειά μας έδωσαν το ετήσιο μπόνους
- Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή
- Βρήκα δουλειά!-
Το ΜΕΓΚΑ είναι το πιο έγκυρο κανάλι!
- Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.
 - Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.
 - Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
- Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.
 - Αν κόψεις λεφτά από τον Έλληνα θα ξεσηκωθεί. Κανείς δεν θα το τολμήσει να του περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός.
 ΕΙΝΑΙ    Ο ατίθασος Έλληνας. Και υπερήφανος
- Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.
 - Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρεις χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.
- Καλές δουλειές! (Σε εγκαίνια μαγαζιού)   
  -  Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο. (Δύο στα δύο)   
  - Τι να το κάνω το ποδήλατο?  
 -  Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα   
  -  Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου? (σε ανυποψίαστα παιδάκια)     .
- Σου έχω αφήσει λεφτά για να πληρώσεις το ΤΕΒΕ    .
 - Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει   
 - Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας   
 - Θα λείψουμε για τριήμερο     
-  Χαθήκαμε τι έγινε? Έχω πολύ δουλειά τις τελευταίες μέρες. Πνίγομαι   
 - Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε Καλή    αποζημίωση   
  - Τι να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία?  
 -  Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (Για τον νιόπαντρο ανιψιό)   
  - Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (Λόγια ενός αφελούς 62χρονου)
  - Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. (Η. ειρωνεία εδω ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ πολλή    Δουλειά ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ αφέντη)
  Τέλος,  
 - Οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές. 
Ούτε φασίστες. 
Και  
 -. Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: