Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Σε όλη την Ελλάδα σκάβουν τους δρόμους.....

....για να ξεγελάσουν τον κόσμο και να του πάρουν την ψήφο του
Είπα κι΄εγώ να κάνω καμιά ντιβερλίγκα και έφτασε η χάρη μου μέχρι Πελοπόνησο μεριά.
Και με γαργαλούσε να περάσω και μέσα από κάποια χωριά και πόλεις.
Εεεεεεε σε ΟΛΑ γινότανε και κάποια έργα που αναστάτωναν το σύμπαν. Στην ερώτηση μου- ίδια σε όλους- "Ο Δήμαρχος που έχετε ξανακατεβαίνει στις εκλογές;",ήταν ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΗ από όλους. Σε κανά δυο μου είπαν πως ο νέος΄υποψήφιος Δήμαρχος είναι ο Νομάρχης τους , όπως και ο δικός μας ή του ιδίου κόματος.
Και εγώ νόμιζα πως μόνο εδώ στα μέρη μας συμβαίνει αυτό.(http://cholomontas.blogspot.com/2010/09/blog-post_8634.html

Οταν ο γιατρός πέταξε το παπούτσι στον Πρωθυπουργό, ο ΑΛΠΜΑΝΗΣ(*) βγήκε και είπε πως "τέτοια φαινόμενα δυσφημούν την ΄χωρα μασ στο εξωτερικό". Θα μπορούσα να παραθέσω πάρα πολλά "φαινόμενα" που δυσφημούν τη χώρα μας κ.ΑΛΜΠΑΝΗ(*) , θα αρκεσθώ μόνο  να σου αφιερώσω τις  παρακάτω φώτο όπου  η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ κυματίζει, στο κάστρο των ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΗ.

(*) ΑΛΜΠΑΝΗΣ= ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ (Λεξικό ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: