Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

ΑΠ΄ Τ΄ΜΥΓΙΑ ΙΒΓΑΛΑΝ ΑΞΟΥΓΚ΄

Ο θυμόσοφος λαός μας για όλα τα πράγματα της ζωής του έχει και από μια τουλάχιστον παροιμία.
Μια από τις χιλιάδες παροιμίες είναι και ο τίτλος του σχολίου μου, που ο λαός μας την χρησιμοποιεί όταν κάποιος πάει να κερδίσει και από την τελευταίο σεντς .
Εχουμε και λέμε.
Το απόγεμα ανέβηκα , όπως κάθε Σάββατο στον Πολύγυρο για την εκπομπή μου στο Δ.Ρ.Π. «ΣΑΒΑΒΤΟ ΚΙ ΑΠΟΒΡΑΔΟ». Με την ευκαιρία , για να μην ξανάρχομαι –ένεκα η τιμή της βενζίνης-πήγα στο LIDL για μερικά ψώνια. Θα μου πείτε γιατί σε «ξένων συμφερόντων» Σ/Μ; εεε δεν είμαστε και ρατσιστές αλλά και πόσα με ελληνική επωνυμία είναι πράγματι «ελληνικών συμφερόντων».
Τέσπα που λένε και ιντερνικοί.
Ανάμεσα στα ψώνια μου ήταν και ένα καρπούζι. Οσες σακούλες είχε το «μανάβικο» όλες σπάσανε. Και επειδή η μασχάλη μου δεν το χωρούσε το έβαλα σε μία με τη φίρμα του lidl. Όταν πήρα την απόδειξη διαπίστωσα πως μου χρεώσανε και την τιμή της σακούλας που έβαλα το καρπούζι. 0,02 ευρώ παρακαλώ. (σύνολο αγορών 37,58).
Διαμαρτυρήθηκα ΕΝΤΟΝΑ για τη χρέωση αυτή μια και είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν τις ανάλογες σακούλες για να βάζουμε μέσα τη «μαναβική» μας. Και επειδή διαμαρτυθ’ηκλα έντονα με έψεξε ο προϊστάμενος(;) του καταστήματος. Και μάλιστα μου είπε πως «αυτή τη σακούλα που πήρες την χρεώνουμε». Αλλά δεν μου είπε σε τι σακούλα θα το έβαζα μια και το κατάστημα δεν είχε ανάλογη «ως όφειλε».
Για πεστέ μου εσείς πάει «γάντι» εδώ η παροιμία του τίτλου?
ΑΠ΄ Τ΄ΜΥΓΑ ΒΓΑΖΝ ΑΞΟΥΓΚ’;
Για του λόγου το αληθές η απόδειξη.

Τελικά δεν φταίνε αυτοί. Φταίμε εμείς που πάμε και ξαναπάμε. Κανένας δεν πρέπει να ξαναπάει –και θα προσπαθήσω ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΤΟ LIDL με την τέτοια πολιτική που ακολουθεί.
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤε.
Υστερόγραφο
Το λάθος μου ήταν που πλήρωσα το λογαριασμό. Επρεπε να τη δω πιο μπροστά και να αφήσω γεμάτο το καρότσι και να φύγω.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΣΜΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: