Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Σας ευχαριστούμε

Τον Απρίλιο του 2008 δειλά δειλά ξεκίνησα αυτό το "ΜΠΛΟΚΑΚΙ".
...Μπουσουλόντας πέρασαν ήδη 4 χρόνια.
Στα μέσα του 2009 κατάφερα με τις λίγες γνώσεις που έχω κατάφερα να βάλω τον ΜΕΤΡΗΤΗ.
Οι επισκέπτες μου φτάσανε στις 30.000.
 Αυτό σημαίνει πως Μ.Ο. οι επισκέπτες είναι 30.
Υπήρχαν αναρτήσεις που ξεπέρασαν και τις 150.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους ΣΑΣ.
Τις ευχαριστίες μου και στα 12 ΜΕΛΗ μου (Ζητώ συγνώμη που δεν ξέρω να γίνω και εγώ ΜΕΛΟΣ τους)
Δυστυχώς δεν έχω τις γνώσεις να ανεβάσω βιντεάκια, τραγούδια, ανακοινώσεις σας κλπ έτσι ώστε να το κάνω ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
Ζητώ συγνώμη που δεν μπορείτε να δείτε την ταυτότητα γιατί με κάποιες λάθος, υποθέτω, δικές μου ενέργειες χάθηκε.
Η όποια βοήθεια σας ΔΕΚΤΗ.
Το e-mail επικοινωνίας είναι: prylhs@yahoo.com






Δεν υπάρχουν σχόλια: