Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Είμαι καλά.(*)

Σήμερα ξύπνησα με ένα πόνο …πίσω μου. Είμαι Καλά.

Εψές τέσσερες νομάτοι με …ξεσκίζανε. Είμαι καλά.
Ολάκερη νύχτα με ξεπουπουλιάζανε. Είμαι καλά.
Με πήραν ό,τι είχα και δεν είχα. Είμαι καλά.
«Διαμερίσαντο τα ιμάτια μου». Είμαι καλά.
«Επί των ιματισμών μου έβαλον κλήρον». Είμαι καλά.
Για τον εαυτό τους κράτησαν τα πάντα. Είμαι καλά.
 Το σινάφι τους δεν το πείραξαν. Είμαι καλά.
Τις τράπεζες δεν τις ενόχλησαν. Είμαι καλά.
Με παρέδωσαν στους …σταυροτήδες μου. Είμαι καλά
Αύριο θα με σταυρώσουν. Είμαι καλά.

Είμαι καλά. Δεν ακούς. Σου λέω είμαι καλά.

Είμαι καλά γιατί ακόμα δεν μου πήραν το μυαλό μου.
Είμαι καλά γιατί μπορώ σκέφτομαι.
Είμαι καλά γιατί μπορώ και μιλάω.
Είμαι καλά γιατί μπορώ και γράφω.
Είμαι καλά γιατί τα χέρια μου ακόμα βαστάνε.
Είμαι καλά γιατί αύριο εγώ δεν θα τους …. σταυρώσω
Είμαι καλά γιατί αύριο εγώ θα τους ….μαυρίσω.

(*) Ο τίτλος από το ομώνυμο ποίημα του Μενέλαου Λουντέμη από το βιββλίο "ΚΡΑΥΓΗ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ"





Δεν υπάρχουν σχόλια: