Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Για να γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας


Η "δίαιτα από δευτέρα" είναι κινητή εορτή.

Πόσο μου την σπάει όταν μιλάνε ενώ διακόπτω ...

 Έχετε προσέξει ότι έχουν κόψει τα αλκοτέστ? !
Ξέρουν ότι δεν έχουμε λεφτά για δεύτερο ποτό .

Έβαλα Παντελίδη για  ήχο στο ξυπνητήρι 
Πλέον σηκώνομαι μόνος  μου  5 λεπτά νωρίτερα για να μην το ακούσω να χτυπάει ! 

Στη τράπεζα χθες ....
 -Πληρωμή ή ανάληψη, με ρωτάει ο ταμίας ... 
-Ανάληψη λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα, είχα και 2 προτάσεις γάμου ... 

Εσείς οι γυναίκες που φοράτε αυτά τα γούνινα αμάνικα ... γιατί δεν το συνοδεύετε με ένα ρόπαλο? 

Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό, ;
Κοιτάω αριστερά  και τι να δω. Μια τύπισσα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη και να βάζει κραγιόν .. Και φυσικά, έτσι αφηρημένη όπως ήταν, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου! 
Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε  η ξυριστική  μηχανή απ 'το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο. 
Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα,  μου φεύγει και το  κινητό όπως  το κρατούσα στον  ωμό  και  μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα ποδιά μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop χάλια ..
Πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι .. Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά ...
 
Κόπηκε για λίγο το σήμα του Αντ1 και η μάνα μου έβριζε στα τούρκικα
... Οι ώρες 6,7,8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.

 Έχω φάει 30 lacta ... θα ‘ρθει η αγάπη στο τέλος ή θα πάω από ζάχαρο ? 

Με βλέπει πιπινάκι στο δρόμο. Παίρνω ύφος γόη. Οι γκρίζοι κρόταφοι μου προσθέτουν κύρος στην ήδη υπάρχουσα γοητεία μου. Πλησιάζει. Χαμογελάει. Με ρωτάει:'' Θείο έχεις ώρα''; 

Το νερό δεν ξεπλένει αμαρτίες. Δοκιμάστε μεΤζίν η βότκα 

Αν. κάποιος σου πετάξει  μια πέτρα, εσύ πέτα του ένα λουλούδι ... Απλά βεβαιώσου ότι είναι ακόμα μέσα στη γλάστρα. 

Φήμες λένε ότι κάποιος βγήκε καλός σε φωτογραφία ταυτότητας. 

Πάει η άλλη 70 χρόνων και ψηφίζει οικολόγους πράσινους. Οικολόγρια .... 

Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία. Για ντεπόν πας .. με ηρεμιστικά φεύγεις.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: