Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Και λίγο γέλιο όχι μόνο κατσουφιές

  
Όλοι είμαστε σε σχέση, αλλά δεν το ξέρουμε. πχ εγώ είμαι πιο χοντρός, σε σχέση με πέρυσι.

Μπαμπά παντρεύομαι τον Ιούλιο.
-Μπράβο αγόρι μου, άντε με το καλό. Το παιδί δίπλα σου είναι ο κουμπάρος;
-Όχι μπαμπά το παιδί είναι ο Ιούλιος

Όχι ότι βαριέμαι, αλλά ο σκύλος μου έχει 3.452.965.433.245 τρίχες.

Αν κάνει παιδί η Γωγώ Τσάμπα με τον Γιώργο Μάγκα, το παιδί θα βγει … τσάμπα μάγκας.

Φήμες λένε ότι υπάρχει άνθρωπος που μετά τις διαφημίσεις του Star θυμόταν ποια ταινία …έβλεπε .

Κάθε φορά που η μάνα μου θέλει να της κατεβάσω το μίξερ από το ράφι, μεταμορφώνομαι από “2 μέτρα γάιδαρος” σε “2 μέτρα παλικάρι”.

.Πάντως, πέρα από την πλάκα είναι το … Μοναστηράκι.

.Οι ηλικιωμένοι ποιητές δεν πρέπει να συγχύζονται, γιατί όταν συγχύζονται τους ανεβαίνει η ποίηση !!!

.Εδώ και μισή ώρα πετάω έναν αναπτήρα bic στον αέρα. Κάνω … aerobic
 .H “δίαιτα από Δευτέρα” είναι κινητή εορτή.

Άνδρας : Πού ήσουν ;
Γυναίκα : Πήγα στο κομμωτήριο αγάπη μου, για να γίνω όμορφη.
Άνδρας : Και ήταν κλειστό

 Προσέχω πολύ τη διατροφή μου. Τρώω μόνο μαύρο ψωμί … ή τέλος πάντων αυτό το χρώμα που 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: