Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΓΑΜΕ ΠΑΛΙΑ, ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ !!



- Γιατί το σουτιέν είναι το σύμβολο της δημοκρατίας;
- Γιατί χωρίζει την αριστερά από τη δεξιά, συγκρατεί τις μάζες και ξεσηκώνει τα πλήθη..

- Ποια η διαφορά ανάμεσα σε έναν αεροπειρατή και στον εφοριακό σας;
- Με τον αεροπειρατή μπορείς να κάνεις κάποιες διαπραγματεύσεις...!
- Ποια θεωρείται σήμερα καλή σύζυγος;
- Αυτή που βοηθάει τον άνδρα της στο πλύσιμο των πιάτων.
- Ποιο είναι το πιο δύσκολο μουσικό όργανο να μάθει κανείς;
- Η φλογέρα γιατί ενώ παίζεις πρέπει να φυλάς και τα πρόβατα!
- Μάνα μη με περιμένεις για φαί
- Γιατί παιδί μου;
- Ήρθα!


- Μπαμπά, γιατί παντρεύτηκες την μαμά;
- Απορείς και συ παιδί μου ε;
Ποτέ δεν ξέρεις πόσους φίλους έχεις μέχρι να αποκτήσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα...!!!

Mια ξανθιά κάθεται πάνω σε μια βόμβα. Πλησιάζει μια δεύτερη ξανθιά και της λέει :
- Μπορώ να καθήσω κι εγώ;;:
- Οχι, είναι ατομική..!!!


Γιατρέ, έχω πρόβλημα. Η γυναίκα μου με κερατώνει με όλους μου τους φίλους, αλλά εγώ δεν έχω βγάλει ακόμη κέρατα... Μήπως μου λείπει ασβέστιο;;;


Σημείωση: μας τα έστειλε ο "ΜΙΜΗΣ"
Η συνέχεια ...αύριο


Δεν υπάρχουν σχόλια: