Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (*)


Κείμενα του Γιώργου Καστρουνή από το «ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2013» εκδόσεις  Κοντύλι
....Συνέχεια σε  προηγούμενη ανάρτηση
Σου λένε να τιθασεύσεις το πάθος σου, λες και μπορείς να τιθασεύσεις ένα λαβωμένο λιοντάρι.

«Όχι μην την αφήσεις!» λέει η καρδιά μου.
«Ναι άφησέ την!» λέει ο νους μου. Τελικά κάνω και τα δύο. Φεύγω αλλά δεν την αφήνω.

Η σκέψη μου είναι μια φυλακή. Μέσα είσαι εσύ. Απ’ έξω είμαι εγώ. Αλλάζουμε θέσεις;….

Κάθε μέρα που περνάει, κάθε βήμα που κάνω με φέρνει πιο κοντά σε σένα και πιο μακριά από μένα.

Το πάθος είναι ένα φουρτουνιασμένο πέλαγος. Ο μόνος τρόπος να το αντιμετωπίσεις είναι να παραμείνεις στο λιμάνι, στην αποβάθρα, και να μην ταξιδέψεις ποτέ…..

Τα μάτια μου παραμύθια, τα δικά σου γεγονότα.

Τα όνειρα στα σκονισμένα ράφια, οι ελπίδες στα κλειδωμένα συρτάρια, κι εγώ ψάχνω στα μάτια σου να τα βρω.

Συνεχίζονται…..
(* Τα «Συναισθήματα» είναι ένα Ημερολόγιο  αποτελούμενο από μικρά λογοτεχνικά κείμενα ….. με θέμα τα συναισθήματα στον έρωτα. ……"


Δεν υπάρχουν σχόλια: