Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ(*)



Κείμενα του Γιώργου Καστρουνή από το «ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2013» εκδόσεις  Κοντύλι

Μέσα μου οι σκέψεις μου πληγωμένες φτερουγίζουν απελπισμένα. Θέλουν να πετάξουν για τελευταία φορά να σε βρουν. Όμως  δεν τις αφήνω, γιατί πως θα πετάξουν, πως θα σε φτάσουν με σπασμένα τα φτερά και τυφλές από το πάθος.

Χειμώνιασε στην ψυχή μου, φύσηξε κι έσβησες, Όμως δεν ήταν απ’ τον αέρα, ήταν απ’ το κρύο.

Φυτρώνεις μες στη σκέψη μου σαν ένα κόκκινο αγκαθωτό τριαντάφυλλο. Μπορώ μόνο να σε κόψω. Δεν μπορώ να σε ξεριζώσω, γιατί οι διογκωμένες ρίζες σου φτάνουν βαθιά μέσα στη ματωμένη μου καρδιά.

Όταν σε σκέφτομαι οι ώρες δεν περνούν, τα λεπτά δεν περνούν, ο χρόνος δεν περνά – σταματά. Και κάθομαι και περιμένω μάταια να  ‘ρθει, να ξημερώσει μια καινούργια μέρα.

Φοράω μάσκα για να κρύψω τα δάκρυα μου. Φοράς μάσκα για να φανερώσεις τα δικά σου.

Συνεχίζονται…..
(*)  Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου :Τα «Συναισθήματα» είναι ένα Ημερολόγιο  αποτελούμενο από μικρά λογοτεχνικά κείμενα ….. με θέμα τα συναισθήματα στον έρωτα. ……

Δεν υπάρχουν σχόλια: