Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ας αποχαιρετήσουμε τον μήνα με λίγο χαμόγελο

-Πήγα για ψώνια σήμερα...
-Και;
-Κάτι πήρε το μάτι μου, εγώ δεν πήρα τίποτα


Το θέμα είναι να πείσουμε τις γυναίκες οτι η γκρίνια προκαλεί κυτταρίτιδα...!!!






Οι γυναικες νομιζουν πως οι αντρες θα τρεχουν συνεχεια απο πισω τους, μεγαλο ΛΑΘΟΣ γιατι και πισω από την μπαλα τρεχουν αλλα στο τελος τη σουταρουν



Αν έχεις νυχιες στην πλάτη, κάτι έκανες καλά!!!!
Αν τις έχεις στο πρόσωπο, κάτι έκανες κακό!!!!!!







Είναι κι αυτές οι γυναίκες που χαμηλώνουν το βλέμμα, όχι από ντροπή, αλλά για να δουν πόσο φουσκώνει ο καβάλος. Οι χαμηλοβλεπoύτσες λεγόμενες....!!!!!!

 
-  με πόσους έχεις πάει?
-  μόνο με τον Δήμο..
-  Αθηναίων ??.


- Με σταμάτησαν για αλκοτέστ επειδή ήμουν πολύ όμορφη!!
- Ναι καλά... Και τι σου είπαν...??
- ''Φυσάς...''


Θυμάσαι τότε που δεν είχαμε Αλτσχάιμερ;
- Τι μου θύμησες τώρα...
- Τι σου θύμησα;
- Τι μου θύμησες;



















 ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: