Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ο Σάκης Ματθαίοςευχαριστεί

Θέλω να ευχαριστήσω τους 341 ψηφοφόρους που στήριξαν την προσπάθεια που έκανα για την εκλογή μου στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου! Μια προσωπική και καθαρή προσπάθεια που ανταμείφθηκε με επιτυχία καθότι φαίνεται με την εκλογή μου αυτή.
Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου και όλοι θέλω να γνωρίζουν ότι οι προσδοκίες μου είναι για το καλό του τόπου που αγαπώ χωρίς αμφισβήτηση! Για όσους δεν επέλεξαν να στηρίξουν το πρόσωπο μου, θέλω να πιστεύω ότι θα τους διαψεύσω με τις πράξεις μου και να ξέρουν ότι για οποιοδήποτε θέμα που αφορά τον τόπο μας θα μπορούν να απευθύνονται άμεσα σε μένα γιατί πρόθεσή μου είναι ΚΑΙ μέσα από την μειοψηφία στην οποία θα βρίσκομαι να βοηθήσω τον τόπο και κυρίως την ΓΑΛΑΤΙΣΤΑ σε όλους τους τομείς προς το καλύτερο! 
Σας ευχαριστώ! 
Με τιμή
Ματθαίος Αθανάσιος, εκλεγμένος Δημοτικός σύμβουλος Δήμου Πολυγύρου με τον συνδυασμό "Ενωτική κίνηση για την Ανατροπή στο Δήμο Πολυγύρου".


Δεν υπάρχουν σχόλια: