Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο του Βασίλη Μαλάκου


"Ευχαριστώ τους Γαλατσάνους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους στηρίζοντας την υποψηφιότητά μου στον συνδυασμό <<Ενωτική κίνηση για την Ανατροπή στο Δήμο Πολυγύρου>> και δίνοντάς μου τη δυνατότητα να συμμετάσχω στο τοπικό συμβούλιο της δημοτικής μας κοινότητας.
 Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για έναν πιο λειτουργικό Δήμο που δεν θα αγνοεί την περιφέρεια και ειδικά τον τόπο μας.  
Θα είμαι στο πλάι κάθε συμπολίτη μου και η πρωταρχική μου μέριμνα θα είναι η επίλυση των καθημερινών μας προβλημάτων.

Με εκτίμηση, 
Μαλάκος Βασίλειος"

1 σχόλιο:

tseligas είπε...

Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις. Αλλά η σειρά που γράψαμε τα ονόματα δεν έχουν να κάνουν με τη σειρά εκλογής τους. Τα γράψαμε όπως τα σημειώσαμε πρόχειρα από την "πηγή" μας.Όταν πάρουμε - μας υποσχέθηκαν πως αύριο θα μας δώσουν ΟΛΑ τα αποτελέσματα- θα αναρτήσουμε τα ονόματα των εκλεγέντων με τη σειρά σταυροδοσίας τους.