Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

….ΑΛΛΟ και ΠΑΛΙ ΤΟΥΤΟ, ο ΕΟΠΠΥ έγινε…. ΝΟΥΜΕΡΟ!! (*)

 Πάρτε … το 14784, όχι πάρτε το 14884, όχι το…. 14544 ΟΧΙ το 14900, το καλύτερο απ’ όλα!!!! Και που είστε ακόμα, στην αρχή βρισκόμαστε!!
Σε λίγο πιο πολλά κι από τα… ΡΟΖ τηλέφωνα θα γίνουνε οι αριθμοί που θα ζητάτε την.. υγεία σας!!
Και πόσο γρήγορα, πόσο απότομα, σαν τα… ραδίκια ξεφυττώνουν οι ατσίδες!!
«Πάρτε πληροφορίες και κλείστε ραντεβού με τους γιατρούς του ΕΟΠΠΥ» ωρύονται οι διαφημιστές!
«Ρίξτε», - κι ένα… πεντακοσάρικο για κάθε ένα λεπτό της ώρας, λέω εγώ (τα δραχμοποιώ τα ΕΥΡΟΥλάκια, έτσι για να… το συνηθίζουμε, σιγά-σιγά).
Καλά, που καταντήσαμε, φίλοι μου αναγνώστες, σε λίγο στα Δημόσια ουρητήρια θα πηγαίνουμε και θα ζητάνε πλαστική καρτούλα! (και βέβαια το ανέκδοτο το ξέρετε: Ρωτούσε ο δόλιος τον… βραδύγλωσσο «που είναι το W.C.». κι από το «λέγε-λέγε» ο τσιβδός, τάκανε επάνω του ο … άλλος!).
Καλά, κι ο ΕΟΠΠΥ δεν ντράπηκε; Κι από τη μύγα ξύγκι βγάζει;
Επικροτώ πολλά από τα μέτρα που παρθήκανε για να πατάξει την ασύλληπτη ρεμούλα στο χώρο της υγείας.
Και, βέβαια, συμφωνώ για το ξεπάτωμα, το ξήλωμα και την εξάλειψη αυτής της συμφωνίας ανάμεσα σε αθεόφοβους προμηθευτές και φαρμακέμπορους και σε επίορκους γιατρούς, φαρμακοποιούς και αναίσθητους ασφαλισμένους.
Να καθαρίσει η κόπρος του Αυγείου για τα παραπάνω, ναι(!), είμαι α ν τ ί θ ε τ ο ς τελείως όμως με την καθιέρωση ετήσιου… «κατά κεφαλήν» ΠΛΑΦΟΝ καθώς επίσης και στην κατατρομοκράτηση των γιατρών για να «μη γράφουν φάρμακα… υψηλού κοστολογίου».
Καλά, δεν ήξεραν, δε ρώταγαν ποιοι παίρνουν φάρμακα ακριβά, μα, οι βαρέως πάσχοντες κι οι καρκινοπαθείς!
Αυτούς θα στείλουνε στον τάφο πριν την ώρα τους, αγαπητοί μου!
Όμως, ξεχάστηκα, ας έρθουμε ξανά στον ΕΟΠΠΥ.
Καλά δεν ντράπηκαν (που να τη βρούνε θα μου πείτε την ντροπή) να καθιερώσουνε χαράτσι στο τηλέφωνο του ΕΟΠΠΥ;
Ξέρετε πόσο θα κοστίζει ένα τηλεφώνημα (ιδίως όταν γίνεται από ηλικιωμένους;)
Ρωτώντας και ξαναρωτώντας ακούγοντας και βαριακούγοντας και «ξαναπέστε μου δεν έχω καταλάβει» ένα σωρό ΕΥΡΩ θα χρεώνεται το τηλεφώνημα, για μια πληροφορία, για ένα ραντεβού (αν τελικά το κλείσουν!)
Και υγιής να ήταν ο ταλαίπωρος θ’ αρρώσταινε. Γι αυτό κι εγώ που τώρα σας μιλάω σκέφτομουνα να πάρω ένα… 090(!) και πιο φθηνό θα μου στοιχίσει και ραντεβού αμέσως θα μου… κλείσει!

Υ.Γ. Ξεχάστηκα, καλώς, να πάρω ΡΟΖ τηλέφωνο, να κλείσω ραντεβού, κλάζνικωφ όμως για να…πυροβολήσω που θα βρω;

 (*)Βλάσης Γωγούσης
(Από την εφημερίδα  του  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ "ΤΑ ΑΗΔΟΝΙΑ " τεύχος 34)

Δεν υπάρχουν σχόλια: