Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Μικρά και καλά

Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να χάνω..

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Απ όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κ οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν ταίρι...

Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη . μαμ, κακά, και νάνοι

Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλωμάτης

Αυτό που στο κρεβάτι αν κλείσεις λίγο τα μάτια από 6 πάει 7:30, αλλά στη δουλειά αν κάνεις το ίδιο, από 9:35 πάει 9:36, μεγάλη πουστιά...

Ο χρόνος είναι σαν το string... Πίσω, δεν έχει!

Πω πω πω τι καυτό σώμα είναι αυτό; - Ευχαριστώ, γυμνάζομαι..                                               - Για το καλοριφέρ λέω.

Παίζουμε τρόικα? -Δηλαδή? -Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου...Ο χαρακτήρας είμαι εγώ.. η συμπεριφορά μου εξαρτάται από εσένα...!

Αγάπη μου πήρα μια ταινία για σένα και μια για μένα για το βράδυ!     
-Αλήθεια; Με σκέφτηκες;
 Τι ταινία πήρες για μένα;                                                                                       -Μονωτική...

Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας...

Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του..

Μάγκες, δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι...


Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: