Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Ας αποχαιρετήσουμε τον ...κουτσοφλέβαρο με λίγο γέλιο


Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός. Γιαυτό στο ΙΚΑ σου κλείνουν ραντεβού για μετά από 4 μήνες.

Φήμες λένε ότι υπάρχει άνθρωπος που θυμόταν ποια ταινία έβλεπε μετά τις διαφημίσεις του STAR.

Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ....αλλά δεν βρήκα που να καθίσω.

Όταν με παίρνουν στο σταθερό του σπιτιού και με ρωτάνε "που είσαι;" τους λέω "κλείσε οδηγάω θα σε πάρω σε λίγο".

Ένα παιδικό μου παράπονο είναι πως η μάνα μου ποτέ δεν μου είπε:"έλα ένα ακόμα σουβλάκι,η δύναμή σου"..Όλο για φακές και για σπανακόρυζα μου έλεγε...

Αν αγαπάς κάποιον άστον να φύγει...Δεν πρόκειται να πάει μακριά,ξεκινάνε πάλι απεργίες.

Ενός λεπτού σιγή για όλους εκείνους τους γενναίους που παλεύουν δίχως αύριο ν'ανοίξουν χωρίς την βοήθεια της ταμία,πλαστική σακούλα super market.

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί..Τι με παίρνεις κάθε μισή ώρα?

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση "κράτα τα ρέστα".
Το εγκεφαλικό προυποθέτει εγκέφαλο,μην αγχώνεστε μερικοί.

Η γιαγιά στον 4ο βλέπει ειδήσεις. Οι υπόλοιποι τις ακούμε.

Από όλα τα είδη στον πλανήτη μόνο οι άνθρωποι και οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν το άλλο τους μισό..

Ελληνες, ένας λαός που όλη μέρα βλέπει φανατικά εκπομπές μαγειρικής και το βράδυ παραγγέλνει delivery!!

Ύστερα απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον θα έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μας το έστειλε ο ΜΙΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: