Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Είδες η ΔΕΗ;



Όπως πληροφορηθήκαμε από τη ΔΕΗ - δεν μας ήρθε ο ΕΝΑΝΤΙ λογαρισμός- δεν θα εκδίδονται πλέον ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμοί αλλά μόνο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ. 
Αυτό είναι ένα μεγάλο πλήγμα στις οικογένειες, κυρίως με χαμηλά εισοδήματα, που θα κλιθούν να πληρώνουν κάθε 4 μήνες μια ολόκληρη σύνταξη στη ΔΕΗ.
Η απόφαση αυτή είναι της διοίκηση της ΔΕΗ από την προηγούμενη κυβέρνηση που αν θυμάστε είχε αυξήσει και τα "πανωσάμαρα", απόφαση που καταργήθηκε από τον  αρμόδιο υπουργό. 
  Πριν ανεβεί ο κόσμος στα κάγκελα  ΠΑΡΑΥΤΑ να ακυρωθεί αυτή η απόφαση και να εκδίδονται οι λογαριασμοί κάθε δίμηνο. 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κακή πληροφόρηση έχεις. Εμένα μου ήρθε κανονικά...

tseligas είπε...

Ο ΕΝΑΝΤΙ; Δεν μου ήρθε και αυτό που έγραψα μου το είπαν από τη ΔΕΗ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ. Μήπως είναι ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

Οχι είναι ο "έναντι" με ημερομηνία πληρωμής 15-7-2015

tseligas είπε...

Εγώ μετέφερα αυτό που μου είπαν από τη ΔΕΗ Πολυγύρου μετά από ερώτηση μου επειδή δεν μου ήρθε ο ΕΝΑΝΤΙ Οψόμεθα σε νέους λογαρισμούς