Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Δεῦτε ἴδωμεν πιστοί, ποῦ ἐγεννήθη ὁ Χριστός!!!

Αόρατοι ερημίτες

Φωτογραφία του χρήστη Αόρατοι ερημίτες.
Σ υ γ ν ώ μ η !
Παραμονή Χριστουγέννων ! …
Τα πάντα σε ρυθμούς γοργούς …
Όλοι τρέχουν να προλάβουν κάτι …

Άραγε τι ;
Τι πιο όμορφο και τι πιο μοναδικό απ΄ την αυριανή Συνάντηση ;
Παραμονή Χριστουγέννων !
Και ένα μονάχα απομένει στην καρδιά μου σαν επιθυμία .
Αισθάνομαι έντονη την ανάγκη για δυο συγνώμες …
Μια συγνώμη απ΄ Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό μου ,
για όλα όσα απερίσκεπτα πράττω καθημερινά ,
για την κάθε παρακοή Στον Λόγο Του ,
για την κάθε μου αμέλεια στην τήρηση των Θείων εντολών Του !
Κι΄ ένα δεύτερο συγνώμη στον κάθε αδελφό μου ,
στον κάθε μου συνάνθρωπο , στον κάθε φίλο και συγγενή ,
σύντροφο , σύζυγο , παιδί , μητέρα ή πατέρα ,
στον κάθε γνωστό μα και άγνωστο συνοδοιπόρο ,
που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο , πλήγωσα , πόνεσα , στεναχώρησα ,
ηθελημένα ή εν αγνοία μου …
Εκφράζοντας αυτές τις δύο συγνώμες , εκ βάθους καρδιάς ,
δεν μου απομένει άλλο πλέον , από το να βυθιστώ μες της ψυχής μου τα κατάβαθα ,
να πω δυο λόγια προσευχής , ευχαριστίας , δοξολογίας ,
και να αναμένω την αυριανή Μοναδική Συνάντηση !
Την επίσκεψη Του Αγαπημένου Xριστού.

                                                  Ευλογημένα Χριστούγεννα
 !!!
060
Λίγο καθυστερημένα το αναρτούμε - μόλις το βρήκαμε ΕΔΩ αλλά το μήνυμα πάντα είναι επίκαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια: