Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

"Ηλιοβασιλέματα και τί δεν μου θυμίζουν...."

Μερικές φωτογραφίες τραβηγμένες στην "ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ" Γαλάτιστας παραμονή της γιορτής της (25 Ιούλης 2017) και ένα ποίημα "ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ" του Κώστα Βάρναλη


ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ
Ήλιε, σαν φλογερός κύκνος που λούζεσαι
Στο πέλαο, καμαρώνω τη δροσιά σου!
Απ' το γυμνό σου σώμα είναι που χύθηκε
Το μύρο σταγεράκι του έρμου δάσου,
Που οι κρίνοι πίνοντας το έγλυκομέθησαν;
Στάσου, να βυθιστώ κ' εγώ μαζί σου!
Ταστεριά, στα στρωτά νερά που πλέουνε,
Ριγμένα σαν ανθοί απ' την κορυφή σου,
Πα στο άρρωστό μου σώμα να γλιστρήσουνε
Κι απ' το χρυσό ανατρίχιασμα πιο νέος
Ίσως στον ίδιο δρόμο που με λέρωσε
Νάβγω και πιο καθάριος και πιο ωραίος!...
Μα ως να σε φτάσω, η νύχτα με προσπέρασε
Και μόνο ιδρός και μια πληγή μεγάλη
Μου βρέχουν τα μαλλιά και την καρδούλα μου…
Είναι μακριά πολύ το περιγιάλι!...
Του κόσμου η θύρα εκλείστηκε από πίσω σου·
Νεράιδες με το στήθος τους το ολάσπρο
Σου κλειούν τα μάτια εσέ στα βάθη τάδυτα
Κ' εγώ στις αγκαθιές πέφτω σαν άστρο!... 
Το ποίημα «Ηλιοβασίλεμα» του Κ. Βάρναλη δημοσιεύτηκε στο δεύτερο τεύχος του περιοδικού «Ηγησώ» (Δέκα τεύχη από το Μάιο του 1907 έως τον Φεβρουάριο του 1908) 








Δεν υπάρχουν σχόλια: